ULUBIONE FILMY I SERIALE CZĘŚĆ 3

Cześć i czołem! Dzisiaj kolejna dawka moich ulubionych filmów i seriali. Pomimo tego, że kocham czytać książki to dobrym filmem lub serialem też nie pogardzę. Jak zdążyliście zauważyć po moich wcześniejszych postach o tej tematyce oglądam naprawdę różne gatunki i w każdym znajdę coś dla siebie. Tym razem nie będzie inaczej. Oto lista kolejnych pozycji filmowych, które mnie zachwyciły ♥ W komentarzach piszcie swoje propozycje godne polecenia!



"Obdarowani" to film, który pokochałam od pierwszych minut. Frank samotnie wychowuje swoją niezwykle utalentowaną siostrzenicę Mary. Gdy talent dziewczynki ujawnia się, musi zawalczyć o prawa rodzicielskie z babcią dziewczynki. Cóż mogę powiedzieć..Ta mała dziewczynka jest genialną aktorką, doskonale okazuje emocje i jest bardzo pozytywną i kochaną duszyczką. Frank, którego gra Chris Evans oprócz tego, że jest przystojny pokazuje swoje ogromne uczucia do małej i zapewnia jej wspaniałą opiekę. Polecam każdemu ten film szczególnie tym, którzy lubią się wzruszać gdyż ja miałam okazje aż dwa razy..Kocham ♥







Mężczyzna podający się za urzędnika podatkowego pojawia się w domach siedmiu śmiertelnie chorych dłużników, by sprawdzić jakimi są ludźmi. Ma dla nich niezwykły dar. Obejrzałam ten film ze względu na słowa jakie padają w zwiastunie "W ciągu 7 dni Bóg stworzył świat. A w ciągu 7 sekund ja swój świat roztrzaskałem". Przyznam, że zainteresowały mnie one i chciałam poznać ich historię. Z ręką na sercu mówię, że nie zawiodłam się ani trochę. Film może nie zaskakuje na każdym kroku, ale na pewno wyciśnie z Was nie jedną łzę. Szczególnie końcówka, na której płacze za każdym razem haha Co tu dużo mówić po prostu dobry film





Czy ja na każdym z tych filmów płakałam?haha No cóż takie życie! Samuel prowadzi dosyć beztroskie życie, pływa jachtem z grupami turystów i oczywiście swoim urokiem zachwyca niejedną kobietę. Kiedy, więc w jego życiu pojawia się córka o której nie miał pojęcia jego życie ulega zmianie. Jak da sobie z tym wszystkim radę? Czy odnajdzie się w roli ojca? Odpowiedź znajdziecie po obejrzeniu tego filmu! Omar Sy to aktor znany z produkcji "Nietykalni" gdzie zachwycił mnie po raz pierwszy. Uwielbiam tego aktora, jego charyzmę i poczucie humoru. Tym razem również mnie nie zawiódł. Piękna historia o poświęceniu, miłości i wierze w lepsze jutro ♥





Andy trafia do więzienia Shawshank, gdzie porządku pilnują naprawdę sadystyczni strażnicy. Z upływem czasu jednak mężczyzna zaczyna rozumieć reguły panujące w tym miejscu i przekonuje do siebie samych strażników. Aczkolwiek najważniejsza jest przyjaźń z innym więźniem Redem w tej roli Morgan Freeman. Jak potoczą się losy tych dwóch mężczyzn dowiecie się oglądając adaptacje samego Stephena Kinga. Jednakże myślę, że dosyć nieliczne grono nie oglądało tego filmu, gdyż jest on dosyć popularny. Osobiście oglądałam go już jakieś 5 razy i za każdym razem wywołuje on u mnie dreszcze i całkowicie mnie pochłania ♥





Cóż mogę powiedzieć? Kocham ♥ Nie będę Wam się rozpisywała o fabule gdyż z pewnością każdy słyszał już o tym serialu, więc chciałabym opowiedzieć po prostu co ja myślę na jego temat. Uważam, że serial ten ma niesamowity klimat i swoją tajemnicę. Ja zachwyciłam się od samego początku i tak zostało do samego końca. Chociaż przyznam, że pierwsze 4 odcinki drugiego sezonu nie zrobił na mnie wielkiego wrażenie wręcz troszkę "wiało" nudą. Jednak nie zmienia to faktu, że nadal go bardzo lubię. Jeżeli chodzi o aktorów to nie mam żadnych zarzutów. Uwielbiam wszystkich! Oczywiście mam swoich ulubionych i jest to zdecydowanie Dustin, Nastka, Steve (drugi sezon) i Hopper ♥ Kto jeszcze nie oglądał gorąco zachęcam! A ja czekam na 3 sezon i więcej wątków z Mikiem i Jedenastką gdyż kocham Millie Bobby Brown i Finna Wolfharda ♥

Komentarze

  1. Stranger Things to najlepszy serial jaki oglądałam w ostatnim czasie :D Steve, Steve i jeszcze raz Steve! Hopper jakoś w pierwszym sezonie podobał mi się bardziej, ciekawi mnie jak będzie wyglądał 3 sezon :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Steve w 1 sezonie nie był moją ulubioną postać, ale 2 sezon jak najbardziej należał do niego i Dustina ♥ Hopper chyba masz rację, że w pierwszym sezonie był lepszy, ale ja i tak darzę go ogromną sympatią! Również czekam na 3 sezon ♥ Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. & dusz, Jutro... i Skazani to też dla mnie przepiękne filmy, do których lubię wracać. Zainteresowałam się pierwszym filmem, nie widziałam, ale już chcę :)
    A ostatni serial to nie dla mnie. Jakoś mnie nie urzekł i szybko przestałam oglądać :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mam nadzieję, że "Obdarowani" bardzo Ci się spodobają! Co do Stranger Things to racja, nie każdemu podoba się ten serial także rozumiem :D Pozdrawiam!

      Usuń
  3. "Siedem dusz" koniecznie muszę obejrzeć!
    "Skazani na Shawshank" widziałam i byłam zachwycona tym filmem. Książka również bardzo mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się spodoba "Siedem dusz"! Ja nie czytałam książki "Skazani na Shawshank", ale muszę kiedyś koniecznie po nią sięgnąć ♥ Pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Oglądałam jakiś czas temu "Obdarowani" - naprawdę dobry film. Podobał mi się! :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie niedawno go obejrzałam i jestem zachwycona! Pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  5. Aktualnie oglądam serial Stranger Things i coraz bardziej przepadam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się temu nie dziwię, miałam identycznie! Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  6. Bardzo bym chciała zabrać się wreszcie za Stranger Things bo mam wrażenie, że wszyscy oglądali już ten serial, tylko nie ja :D Co do filmów to oglądałam "Obdarowani" i jestem zakochana! Mary zawładnęła moim sercem.
    Pozdrawiam bookinoman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz