PODSUMOWANIE PRYWATNE I CZYTELNICZE ROKU 2017


Witajcie kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z postem podsumowującym rok 2017. Nie pisałam nigdy podsumowań miesięcy, więc nie wiem dokładnie jak to powinno wyglądać, ale postaram się Wam zobrazować ten czas w jak najlepszy sposób. Chciałabym również powiedzieć Wam troszkę więcej o mnie, niż fakty typowo książkowe i związane z blogosferą. 

Podsumowując krótko cały rok powiem szczerze, że był on dla mnie dużym wyzwaniem. W szkole walczyłam o jak najlepsze stopnie by dostać stypendium, po szkole walczyłam o chwilę odpoczynku, a w sieci chciałam zwrócić Waszą uwagę. Myślę, że w jakiejś części udało mi się spełnić każdy cel. Jestem zadowolona z tych 12 miesięcy chociaż wiadomo, że nie zawsze było lekko i przyjemnie. Czasami miałam gorsze momenty całkowicie bez powodu by za moment śmiać się do łez. Pojechałam kolejny raz na obóz sportowy ze świetnymi osobami, spotykałam wspaniałych ludzi na swojej drodze, uśmiechałam się bez powodu i wreszcie założyłam bloga. 

Istnieje on od 9 czerwca 2017 roku, kiedy to ukazała się pierwsza recenzja "Promyczka" Kim Holden. Zaznaczę od razu, że nie był to pierwszy blog założony przez moją osobę. Prowadziłam już wcześniej 3 witryny, z których dwie były z opowiadaniami i jedna tak jak ta z recenzjami. Zawsze ciągnęło mnie do pisania, wyrażania swoich emocji poprzez tekst i przede wszystkim czytania. Tak więc zrodził się kolejny pomysł bym już całkiem na poważnie zabrała się za bloga książkowego. Miało mnie to w jakiś sposób też zmotywować do czytania większej ilości książek, ze względu na to, że jestem osobą niezwykle leniwą i wolę po prostu w wolnej chwili pójść spać niż zrobić coś produktywnego. Myślę, że zakładając bloga nie zdawałam sobie do końca sprawy z tego jaka to ciężka praca. Zaczęłam go prowadzić pod koniec roku szkolnego kiedy to miałam mnóstwo czasu na czytanie i przede wszystkim ochotę. Każdy komentarz sprawiał mi ogromną radość, a kolejny obserwator dodawał wiary, że mam dla kogo to robić. Po kilku miesiącach pojawiła się myśl, że mogłabym spróbować z bookstagramem. Tak więc powstał i on ♥ Zdaje sobie sprawę, że nie jest on piękny, cudowny itd ale jest MÓJ! Nie powiem, czasami jest ciężko zrobić nowe zdjęcie, znaleźć czas czy pomysł, ale każde "serduszko", każdy nowy obserwator motywuje mnie do działania. Pomaga mi to szczególnie wtedy gdy pojawiają się osoby, które zaczynają mnie obserwować by po chwili cofnąć to gdy ja również zaobserwuję ich profil. Chciałam prosić Was, żebyście naprawdę czegoś takiego nie robili, bo to strasznie podcina skrzydła, szczególnie młodym osobom, które widzą każdą ubywająca osobę :/

Przechodząc do podsumowania:
-W tym roku przeczytałam 30 książek  (tak naprawdę to od czerwca, bo wcześniej nie przeczytałam ani jednaj hah)
-Mojego bloga zaobserwowało 55 osób ♥ 
-Łączna liczba wyświetleń wynosi ponad 4,5 tys ♥ 
-Zostawiliście pod moimi postami ponad 200 komentarzy ♥
-Post cieszący się największą liczbą wyświetleń to "Moje ulubiony polskie komedie romantyczne" ♥
-Liczba obserwatorów na bookstagramie wynosi 120 ♥


Jeżeli chodzi o najlepszą książkę tego roku przyznam, że nie mogę wybrać tylko jednej pozycji. Ograniczając się tylko do trzech myślę, że z pewnością byłby to:
"Promyczek" Kim Holden - książka tak wzruszająca i przepełniona uśmiechem, ale i zarazem smutkiem, że nie da się tego opisać. To trzeba przeczytać! Dodatkowo główna bohaterka Kate była tak cudowną osobą, tak pozytywną i kochaną, że z chęcią chciałbym spotkać taką osobę w prawdziwym życiu myślę, że kto czytał podziela moje zdanie ♥
"Aż po horyzont" Morgan Matson - tak naprawdę zwykła młodzieżówka, ale napisana w niezwykłym stylu. W książce poznacie historię Amy i Rogera, którzy wyruszyli w podróż po Ameryce z początku wcale się nie znając. Znajdziecie tutaj również zdjęcia z trasy jaką pokonali, gdyż autorka sama wybrała się śladem swojej książki co jest naprawdę godne uwagi ♥
"Pałac północy" Carlos Ruiz Zafón - Myślę, że tego pana nie trzeba przedstawiać. Zaczęłam swoją przygodę z tym autorem od książki "Książę mgły", która urzekła mnie swoim klimatem. Tak oto sięgnęłam po kolejną pozycję i zakochałam się po uszy ♥ Nastrój jaki panuje w książkach Zafóna jest tak cudowny, że nie potrafię tego opisać. Aktualnie czytam kolejną jego pozycję i już nie mogę doczekać się dalszych losów bohaterów!
Prosto z Za wszystkie miłe komentarze, wyświetlenia, a w szczególności za Was, którzy zaglądają tutaj regularnie bardzo dziękuję Gdyby nie Wy to wszystko straciłoby sens i stało się tylko konieczną codziennością, a tak nie jest w żadnym wypadku. Chociaż jasne, że zdarzają mi się momenty kiedy kompletnie nie chce mi się czytać czy nie potrafię ułożyć sensownego zdania na dany temat. Nic na siłę! Pamiętajcie o tym zawsze i wszędzie bo tylko wtedy będzie czerpać prawdziwą radość :D

Kończąc powoli chciałam Wam również złożyć życzenia noworoczne. Życzę Wam w nadchodzącym roku dużo uśmiechu na twarzy, mnóstwo pozytywnych ludzi wokół i ogromną dawkę miłości choćby braterskiej. Żeby wszystko szło po Waszej myśli i układało się tak jak sobie to zaplanowaliście. Życzę Wam niezliczonej ilości sukcesów w życiu prywatnym jak i zawodowym. Przeczytania najlepszych pozycji książkowych ♥ Spełniania najskrytszych marzeń, rozwijania się i stąpania twardo po ziemi. Bycia prawdziwie kochanym i kochającym ♥ I oby ten rok był jeszcze lepszy niż ten, który minął! Bądźcie sobą kochani ♥ 

"Jesień"
Spadł. Nikomu nie robiąc krzywdy..
Upadł i nie dał rady sam się podnieść
Tylko wiatr mógł mu pomóc gdyby chciał
Chyba jestem Twoim wiatrem
Bardzo chcę!
~zapachpapieru~

Komentarze

  1. Super statystyki, gratulacje! Mój blog w tym roku przeżył duży kryzys, ale na szczęście 2018 zapowiada się już bardzo blogowo! ^^ Mam nadzieję, że tak zostanie.
    Jeżeli chodzi o najlepsze książki, to żadnej z nich nie przeczytałam. Zaczęłam "Promyczka", ale nie przypadł mi jakoś do gustu i porzuciłam lekturę. Ale może dam jej jeszcze jedną szansę:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Mam nadzieję, że jednak "Promyczek" przypadnie Ci do gustu bo to naprawdę cudowna historia! I oczywiście życzę powodzenia z blogowaniem w tym roku ♥

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe podsumowanie. ;) ''Promyczka'' dużo osób chwali i muszę w końcu przeczytać tę książkę. Tobie również życzę żeby ten nowy rok był jeszcze lepszy od poprzedniego. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Koniecznie musisz sięgnąć po "Promyczka" :* Pozdrawiam ♥

      Usuń
  3. Świetne wyniki. Papryczka uwielbiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wyników! :)
    Muszę w końcu przeczytać 'Promyczka"

    OdpowiedzUsuń
  5. "Promyczek" czeka na mojej półce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nie pozostaje Ci nic innego jak szybko po niego sięgnąć! Pozdrawiam ♥

      Usuń
  6. Promyczek jest świetny! :D Chociaż pozostałe dwa tomy spodobały mis ie bardziej ;P A jestem zaskoczona widząc u ciebie "Aż po horyzont" - nie spotkałam się jeszcze z tą książką w topce, a szkoda - bo jest genialna! <3
    Zaczytanego 2018 roku ^^

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Aż po horyzont" naprawdę zdobyła moje serce i polecam ją każdemu ♥ Również życzę zaczytanego 2018! Pozdrawiam cieplutko ♥

      Usuń
  7. Wielkie gratulacje i oby tak dalej! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    oliviaczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz