Moje ulubione polskie komedie romantyczne - część 1


Zdecydowanie jedna z moich ulubionych polskich komedii romantycznych ♥ Oglądałam chyba już miliony razy i nigdy mi się nie nudzi. Film opowiada historię Michała w tej roli Maciej Zakościelny, którego życia wywraca się do góry nogami gdy do jego drzwi puka mała Michalina mówiąc, że jego jego córką w tej roli Julia Wróblewska. Myślę, że każdy słyszał o tym filmie i każdy darzy go ogromną sympatią jak ja haha Uwielbiam rolę małej Michaliny, która ma w sobie tyle słodyczy i uroku, że nie da się jej nie lubić. Oczywiście też Maciej Zakościelny, który jest jednym z moich ulubionych polskich aktorów. Kto jeszcze nie miał okazji zobaczyć, zapraszam do obejrzenia!




Muszę przyznać, że pokochał ten film od razu ♥ Oglądałam go już kilka razy i z każdym kolejnym wzbudza tak samo dużo emocji. Ania (Agnieszka Więdłocha) jest z natury romantyczką, która szuka rycerza na białym koniu. Jednak kiedy przypadkowo poznaje Tomka w tej roli mój ukochany Maciej Stuhr zgadza się na wzięcie udziału w reality show, które ukazuje prawdziwą twarz facetów flirtujących w sieci. Film jest bardzo humorystyczny przez co nieraz miałam łzy w oczach hah Oczywiście znajdzie się też coś dla wrażliwszej części publiczności. Swoją drogą sam zwiastun przyprawia mnie o wzruszenie gdy zaczyna lecieć Sia - Elastic Heart ♥



W porównaniu do poprzedniej pozycji jest to film starszej daty gdyż jego premiera odbyła w roku moich urodzin :D Nie mniej jednak zajmuje on ważną lokatę na mojej liście. Zosia (Magdalena Cielecka) jest piękna, inteligentna i doskonale zna swoją wartość dzięki czemu z powodzeniem uwodzi oraz wykorzystuje rzesze mężczyzn. Gdy poznaje fotografa Mateusza (Bartosz Opania) zaczyna zastanawiać się nad własnym życiem. Oprócz głównych bohaterów znajdziemy tu również inne ciekawe postacie z bardzo dobrymi aktorami jak Beata Tyszkiewicz, Cezary Pazura, Olaf Lubaszenko czy Katarzyna Figura. Naprawdę polecam, można się pośmiać zwłaszcza gdy na ekranie pojawia się Szczepan grany przez Cezarego Pazurę ♥






Ten film poznałam kiedy kupiłam płytę w pewnym markecie z całkowitego przypadku. Przeczytałam czego dotyczy fabuła i jakoś mnie to zainteresowało, a teraz przyznaję, że jestem ogromną fanką tego filmu. Produkcja opowiada o młodej dziewczynie o imieniu Julka w tej roli Karolina Gorczyca, która odnosi sukces jako modelka i zakochuje się w fotografie, w którego wciela się Marcin Dorociński. Na jej nieszczęście jednak mężczyzną zainteresowana jest szefowa agencji modelek. Myślę, że film opowiada ciekawą historię dziewczyny z małego miasta, która trafia do wielkiego świata w stolicy i musi sobie sama radzić. Mnóstwo dobrych aktorów i duża dawka humoru sprawi, że nieraz powrócicie do tej pozycji ♥


Oczywiście w moim notowaniu nie mogło zabraknąć owej pozycji ♥ I mam na myślę tutaj obydwie części, a z wyprzedzeniem mogę Wam zdradzić, że 3 część z pewnością też by się tu znalazła gdybym już ją obejrzała (jeszcze jest przede mnie) :D Nie będę Wam opowiadała fabuły tych części, ale w wielkim skrócie powiem, że pozycje te opowiadają historię ludzi, którzy odnajdują miłość w czasie Świąt Bożego Narodzenia ♥ Znakomita obsada, niesamowity klimat i fantastyczny humor sprawił, że zakochałam się w tych opowieściach i polubiłam każdego z bohaterów. W tajemnicy zdradzę, że jednak ulubionym wątkiem od pierwszej części był dla mnie wątek małego Kostka, którego tatą był Mikołaj Konieczny grany przez Macieja Stuhra ♥ Przez co oczywiście strasznie ubolewam nad tym, że w 3 części go już nie będzie :'( Aczkolwiek jak się teraz tak zastanawiam to dochodzę do wniosku, że jednak wszystkie historię mają coś w sobie ♥ Koniecznie obejrzyjcie w te święta ♥





Nie chcę, żeby ten post był bardzo długi dlatego podzielę go na kilka części. Lubię oglądać komedię romantyczne, więc pewnie rozumiecie, że w jednym poście nie dałabym rady się zmieścić hah Jednak myślę, że tutaj przedstawiłam naprawdę moje ulubione perełki ♥ A wy lubicie oglądać takie filmy? Może jest też tutaj Wasza ulubiona pozycja? Czekam na Wasze ukochane filmy z chęcią coś obejrzę ♥ Buziaki :* 

Komentarze

  1. Nie oglądałam ''Zakochanych'' i ''Planety singli''. Chętnie to nadrobię. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Bardzo zabawne i wzruszające produkcje ♥ Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się to również jedna z moich ulubionych komedii romantycznych ♥ Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Oglądałam trzy,resztę trzeba będzie nadrobić :) Warto obejrzeć "Zakochanych" i "Miłość na wybiegu"? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej polecam! Mi bardzo przypały do gusty oba filmy :D Mam nadzieję, że i Tobie się spodobają! Pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  4. Oglądałam Planetę singli i mi się film podobał, ale jakoś mimo tego nie wracam do niego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham ten film i często mam ochotę do niego wracać tylko nie zawsze mam czas :/ Myślę, że może to zależeć od tego, że główną rolę gra tam Maciej Stuhr, którego uwielbiam ♥ Pozdrawiam :*

      Usuń
  5. Listy do M biją wszystkie komedie romantyczne na głowę! :D
    (Choć oglądałam wszystkie filmy z listy). Byle więcej takich postów! :)

    NaD okładkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Nie dość, że świetna komedia romantyczna to jeszcze idealna na świąteczny okres! Bardzo fajnie pisze mi się dla Was posty dotyczące filmów/seriali, więc pewnie jeszcze nieraz się pojawią na moim blogu! Cieszę się, że się podobają ♥ Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  6. Z tych filmów oglądałam tylko "Planetę singli" oraz "Listy do M". Oba bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie teraz musisz obejrzeć kolejne hah Liczę na to, że Ci się spodobają :D Pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  7. Bardzo lubię Listy do M., przypominają mi Love actually :) zawsze przed świętami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oglądałam polecanego przez Ciebie filmu, ale czytając o nim stwierdzam, że jak najszybciej muszę to zmienić :D Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Oglądałam "Tylko mnie kochaj", reszta dopiero przede mną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie trzymam kciuki, żebyś jak najszybciej nadrobiła pozostałe pozycje filmowe :D Pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  9. Mam słabość do "Tylko mnie kochaj" i "Nigdy w życiu" przez pewien mit genialności tych filmów, jaki wyrobili mi rodzice, ale... szczerze mówiąc, ja tych rzeczy oglądać już nie potrafię xD Są dla mnie takie... głupie i nielogiczne, że tylko się irytuje, gdy na nie patrze ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ja też tak kiedyś będę miała haha Ale aktualnie bardzo lubię oglądać ten gatunek filmowy ♥ Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń

Prześlij komentarz