ULUBIONE CYTATY CZĘŚĆ 2

Dzisiaj przychodzę do Was z drugą częścią moich ulubionych cytatów. Pochodzą one nie tylko z książek, ale również filmów i innych źródeł.  Dodam może, że oprócz tych, które znałam wcześniej znajdą się też takie, na które natrafiłam gdzieś przy okazji i stwierdziłam, że są godne uwagi. 
Nie przedłużając zapraszam do czytania


Więc kiedy szepce:
- Kochasz mnie. Prawda czy fałsz?
Odpowiadam:
- Prawda.

Muszę powiedzieć, że "Igrzyska śmierci" to jedna z moich ulubionych serii. Nie czytałam jeszcze Harrego Pottera, więc wszystko może się zmienić :D Oczywiście słowa te wypowiedzieli  Katniss i Peeta Przyznam się też, że od początku Team Peeta był moim ukochanym

"Wczoraj do ciebie nie należy. Jutro niepewne... Tylko dziś jest twoje"

Słowa Jana Pawła II. Wpadłam na nie kilka dni temu kiedy szukałam informacji do pracy domowej z polskiego. Od razu zapadły mi w pamięć. Mówią one o przemijalności ludzkiego życia i tym, żeby skupiać się na tym co jest w danej chwili. Bez interesowania się przyszłością i rozpamiętywania przeszłości.

"Masz przed sobą wspaniałe życie. Przeżyj je co do minuty. Zacznij już teraz."

Pewnie Ci którzy czytali "Promyczka" znają te słowa doskonale. Jest mnóstwo cytatów z tej książki, które mogłabym tu umieścić, ale chcę, żeby było troszkę różnorodnie. Ale wracając do tych słów. Przeczytaj! I zacznij już teraz ;)

"Zawsze cię kochałam, a gdy się kogoś kocha, to kocha się całego człowieka, takiego, jaki jest, a nie takiego, jakim by się go mieć chciało."

Słowa należące do autora książki "Anna Karenina" czyli Lwa Tołstoja. Szczerze mówiąc, nie czytałam tej książki, ale kiedyś o niej usłyszałam i zaczęłam czytać troszkę o autorze. Przeglądając jego słowa chciałabym umieścić tu każde, gdyż wszystkie tak mi się podobają Jednak nie chcę Was zanudzić, więc może jakoś urozmaicę. Ale przyznajcie, że piękne słowa!

"Nigdy nie pozwól, aby ktoś zniszczył twoje marzenia!"

Pewnie jeżeli ktoś interesuje się siatkówką to wie do kogo należą te słowa. Oczywiście mowa tu o Arku Gołasiu. Był to polski siatkarz i olimpijczyk. Jedno zdanie z prostym przekazem! Spełniajcie marzenia kochani

"Miłość wymaga poświęcenia. Ale jest tego warta. Zawsze"

Cytat pochodzi z filmu "Najdłuższa podróż". Chyba kocham te film Muszę powiedzieć, że zawsze się wzruszam na ZWIASTUNIE a to już naprawdę coś haha Ogólnie rzecz biorąc mało jeszcze wiem w temacie tych słów, ale jakoś do mnie trafiają! A wy jak sądzicie? Gif pochodzi również z tego filmu :)


Komentarze

  1. Katniss i Peeta <3 Również ich uwielbiam!
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się wybrane przez Ciebie cytaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba Twój zbiór cytatów, część z nich również należy do moich ulubionych :))
    Pozdrawiam,
    https://blondiebooklover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mamy bardzo dobry gust haha Pozdrawiam cieplutko ♥

      Usuń

Prześlij komentarz