ULUBIONE FILMY/SERIALE - CZĘŚĆ 2

Przychodzę dzisiaj do Was z kolejną odsłoną moich ulubionych filmów i seriali. Pod poprzednim tego typu postem chętnie wyrażaliście swoje opinie i podrzucaliście swoje propozycje. Może w tym zestawieniu pojawi się film polecany właśnie przez Ciebie? Bardzo Wam za to dziękuję i mam nadzieję, że tym razem również mnie nie zawiedziecie! Dlatego przejdźmy od razu do rzeczy!


Adaptacja musicalu na podstawie powieści Victora Hugo. Były więzień, Jean Valjean, dzięki pomocy biskupa zdobywa pozycję i zaczyna pomagać biednym, podczas gdy prześladuje go inspektor Javert.  Mam świadomość, że nie każdemu spodoba się ilość muzyki jaką tu dostajemy, ale jest ona naprawdę godna uwagi. Kocham Anne Hathaway za rolę Fantine to ile emocji w to włożyła i ile razy dzięki niej pojawiały się w moich oczach łzy. Niezwykle wzruszająca historia ludzi opowiadająca o bogactwie i ubóstwie, miłości i nienawiści, moralności i jej braku. Porusza ważne zagadnienia ludzkiego losu w XIX-wiecznej Francji. 





Pięcioletni Jack od urodzenia mieszka z mamą w niewielkim pomieszczeniu, które nazywają pokojem. Chłopiec nie zdaje sobie sprawy, że istnieje świat na zewnątrz. Kocham ten film! Jak dla mnie rola Brie Larson i Jacoba Tremblay'a genialna! Nie wiem dlaczego, ale podobają mi się pozycje o tematyce uprowadzenia, a ten w szczególności zapadł mi w pamięć. Uwielbiam bohaterki takie jak ta wykreowana przez Brie, silne, odważne, kochające bezgranicznie najważniejsze osoby. Ukazuje, że mimo wolności nic nie jest w stanie zwrócić nam straconych lat i potrzeba czasu, żeby na nowo żyć we własnej skórze. Piękny!





Za polecony film dziękuję z całego serduszka http://bookwormss-world.blogspot.com/ . Myślę, że nie wszystkim przypadnie do gustu ponieważ jest dość specyficzny, ale jak dla mnie w sam raz. Film opowiada historię mężczyzny, który ma 24 różniące się od siebie osobowości. Porywa on 3 nastolatki, które przetrzymuje na spotkanie z "bestią". Mnie totalnie wciągnął ze względu na poruszaną tutaj tematykę psychologiczną. Dodatkowo aktor grający główną rolę, doskonale odnajdywał się w każdej osobowości przez co był naprawdę wiarygodny. Często wzbudzał we mnie pewne napięcie, dreszczyk emocji. Polecam szczególnie osobom, które podobnie jak mnie interesują produkcje z motywem uprowadzenia przez osobę z zaburzeniami psychicznymi. Ps. U mnie wszystko okej haha


Zmieniamy trochę klimat! Produkcja opowiada historię dwojga dzieci, które za leśnym strumieniem tworzą swój własny świat. Ten film naprawdę mnie urzekł. Podoba mi się jak ukazana jest wyobraźnia, która jest niezwykle ważnym elementem życia młodego człowieka. Pomaga kreować swoją rzeczywistość, wprowadza nas w bajkowy świat, gdzie możemy być sobą i dobrze się z tym czuć. Jess, którego gra Josh Hutcherson znany z Igrzysk Śmierci naprawdę dobrze sobie poradził w roli młodego artysty, nierozumianego przez otoczenie. Opowieść pielęgnuje takie wartości jak przyjaźń, dobroć czy spełnianie marzeń za pomocą swojej wyobraźni. Film obejrzałam dzięki znakomitej recenzji https://juliawsrodksiazek.blogspot.com/


Dobra dobra Ameryki nie odkrywałam, wiem! Pewnie większości z Was ten serial obił się o uszy. Mnie osobiście pochłonął w całości! Mamy tutaj do czynienia z popełnieniem morderstwa na nastolatku z wpływowej rodziny. Grupa przyjaciół chce poznać kto stoi za tą zbrodnią, dzięki czemu sami rozpoczynają "śledztwo". Przyznaję, że przez te 13 odcinków chyba osądziłam o to każdą możliwą osobę haha Totalnie nie miałam pojęcia kto jest temu winien. Akcja z odcinka na odcinek nabierała tempa przez co nie było ani grama nudy. Bardzo ciekawi bohaterowie, których polubiłam od pierwszej sceny i zagadka, która mrozi krew w żyłach. Czekam na 2 sezon, który już w październiku! 

Komentarze

  1. Również uwielbiam "Most ...". za każdym razem chce mi się płakać przy zakończeniu. Reszty szczerze mówiąc nie oglądałam, choć planuje od dawna. "Split" wydaje się trochę specyficzny, lecz Mcavoy już kolejny gra w takim filmie, a jego uwielbiam <3
    Pozdrawiam!
    recenzje-zwyklej-czytelniczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również płakałam na zakończeniu Mostu do Terabithii :'( Przechodząc do "Split" jeżeli uwielbiasz Mcavoy'a to na pewno ten film przypadnie Ci do gustu, mimo swojej specyfiki! Pozdrawiam cieplutkoo ♥

      Usuń
  2. "Most..." jest przepiękny. Wstyd przyznać, ale nie sięgnęłam nigdy po książkę... Może kiedyś nadrobię :) I Nędznicy na samym początku listy - uwielbiam! Przepadłam dla wersji musicalowej bardziej niż dla książki, którą czytałam kilka lat wcześniej :)

    Pozdrawiam,
    Ewelina z Gry w Bibliotece

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jeszcze nie sięgnęłam po książkę, ale mam zamiar szybko to nadrobić! Co do Nędzników jestem zakochana w wersji musicalowej, ale książkę też z chęcią przeczytam! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Zamierzam obejrzeć "Pokój".
    kochaneksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham "Riverdale" i "Most..." <3 Dziękuję za tak miłe słowa i bardzo się cieszę, że dzięki mnie ktoś postanowił zapoznać się z tą historią! <3
    Pozdrawiam!
    https://juliawsrodksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję, że dzięki Tobie mogłam poznać tak wspaniałą historię ♥
      Pozdrawiam, Buziaki :*

      Usuń

Prześlij komentarz